diumenge, 10 de gener del 2010

Elimina els "no puc", diga'm "JO VULL, JO PUC"

Podria escriure pàgines i pàgines per convèncer-te de la importància de viure la teva vida com PROTAGONISTA i no com a VÍCTIMA, de la força d'omplir el teu cervell de creències potenciadores, de creure en el teu potencial, ... Però avui no ho faré; deixaré que en Toni Mendez t'ho mostri amb el seu exemple.
Si us plau, no em diguis mai més que "no pots!", per que si tu realment vols, si estàs realment compromesa, TU POTS!.

1 comentari:

  1. No estic d'acord. Voler és imprescindible, però per a poder, calen més coses: talent, disciplina, oportunitats, ajuda, diners, ... la qual cosa no invalida que hagi excepcions, algunes espectaculars.

    En vaig parlar aquest estiu: http://lobloc.net/2009/07/25/voler-es-poder/
    Salutacions.

    ResponElimina