dimarts, 9 de febrer del 2010

Networking i Entusiasme

Aquesta setmana passada em vareu definir amb una sola paraula. Vareu dir que sóc competent, forta, vital, eficient, motivadora, resilient (m’encanta aquesta!), efervescent, demolidora, genial, capaç, alegre, eloqüent, poderosa (gràcies per l’honor) i entusiasta. Un regal d’adjectius que em donen forces a continuar lluitant en la mateixa línia. D’aquesta llista, hi ha un qualificatiu que em fa pensar força últimament: l’entusiasme. És bo tenir-ne tant? Viure les coses tan en primera persona que sovint fan mal?
Per sort ahir vaig conèixer la Rosaura Alastruey i s’han aclarit tots els meus dubte. La Rosaura és una de les persones que més saben de Networking al nostre país. L’any 2004 va tornar de Silicon Valley amb aquest concepte – llavors totalment desconegut per aquí – i es dedica a transmetre la importància de tenir cura de la nostra xarxa de contactes; es a dir, de fer un Networking ben fet. Des de la seva empresa ProyectosTic comparteix els seus coneixements i promou iniciatives per posar en contacte les persones, els professionals i les seves idees. Quan et trobes amb ella, t’enamora immediatament la seva passió, els seu entusiasme. Aquesta actitud torna totalment creïble tot el que diu i et trobes demanant-li més informació sobre ella i el seu projecte; desitjant arribar a casa per inscriure't a un dels seu seminaris (Porta22, Cibernaurium).
La Rosaura, com jo, també és entusiasta. Una bona part del seu èxit – sense treure mèrit a la seva dedicació i esforç – l’aconsegueix amb aquesta actitud vers la vida; El seu exemple em confirma en la idea que, ser entusiasta és tot un do, una qualitat a conservar i potenciar .... i més encara en períodes duríssims com l’actual, on fa tanta falta!
Ha estat un plaer, Rosaura.

2 comentaris:

  1. Dóna-li records de part meva la propera vegada que la vegis. De totes maneres, els seus seminaris trobo que estan bé com a introducció teòrica, però que no et donen eines pràctiques per a gestionar el dia a dia.

    Ella diu que cadascú ha de trobar la seva pròpia recepta, però estaria bé que n'expliqués alguna.

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord! La teoria és fantàstica per engrescar però quan hom està ocupat, vol consells pràctics que li facin la vida més fàcil.
    He decidit apuntar-me al seu proper curs; ja et diré si aconsegueixo tresorreja" algun secret ...
    Gemma

    ResponElimina